Jak korzystać z pomocy technicznej?
Kod błędu: | Ostatnia modyfikacja: | 2022-11-22 12:15:33 | |
System operacyjny: | Windows | Produkty: | icon-feature-antivirus G DATA ANTIVIRUS icon-internet-security G DATA INTERNET SECURITY icon-total-protection G DATA TOTAL SECURITY icon-platform-mixed G DATA LICENCJA FIRMA G DATA INTERNET SECURITY 2+2 20 M-CY icon-product-vpn G DATA VPN |
Masz problemy z zainstalowaniem programu? Program nie działa?
Odpowiedzi na większość pytań znajdziesz w podręczniku użytkownika lub w pliku pomocy. Warto zajrzeć też na stronę internetową G DATA Software i przejrzeć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
Aby zgłosić problem do Pomocy technicznej, możesz wysłać wiadomość z opisem problemu.
Można również zgłosić problem telefonicznie.
+48 94 3729 653
Infolinia polskiej pomocy technicznej czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach:
8.00-17.00
w pozostałych godzinach pomocy udziela międzynarodowa pomoc techniczna G DATA w języku angielskim.
Dobre przygotowanie do rozmowy przyspieszy proces udzielania pomocy i ułatwi kontakt z serwisantem.
-
Przygotuj dane klienta (dane dostępu do aktualizacji lub klucz rejestracyjny).
-
Upewnij się, że oprogramowanie G DATA Software jest zainstalowane na komputerze
-
Zgromadź informacje na temat sprzętu i innego oprogramowania zainstalowanego w komputerze
-
Przygotuj kartkę i coś do pisania