Jak korzystać z pomocy technicznej?

Kod błędu: Ostatnia modyfikacja: 2022-11-22 12:15:33
System operacyjny:  Windows Produkty: icon-feature-antivirus G DATA ANTIVIRUS icon-internet-security G DATA INTERNET SECURITY icon-total-protection G DATA TOTAL SECURITY icon-platform-mixed G DATA LICENCJA FIRMA  G DATA INTERNET SECURITY 2+2 20 M-CY icon-product-vpn G DATA VPN

Masz problemy z zainstalowaniem programu? Program nie działa?

Odpowiedzi na większość pytań znajdziesz w podręczniku użytkownika lub w pliku pomocy. Warto zajrzeć też na stronę internetową G DATA Software i przejrzeć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

https://gdata.pl/support

 

Aby zgłosić problem do Pomocy technicznej, możesz wysłać wiadomość z opisem problemu.

[email protected]

 

Można również zgłosić problem telefonicznie.

+48 94 3729 653

 

Infolinia polskiej pomocy technicznej czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach:

8.00-17.00

w pozostałych godzinach pomocy udziela międzynarodowa pomoc techniczna G DATA w języku angielskim.

 

Dobre przygotowanie do rozmowy przyspieszy proces udzielania pomocy i ułatwi kontakt z serwisantem.

  • Przygotuj dane klienta (dane dostępu do aktualizacji lub klucz rejestracyjny).

  • Upewnij się, że oprogramowanie G DATA Software jest zainstalowane na komputerze

  • Zgromadź informacje na temat sprzętu i innego oprogramowania zainstalowanego w komputerze

  • Przygotuj kartkę i coś do pisania


Twoja ocena

Czy ten artykuł był pomocny?

Dziękujemy!