G DATA Support

Pomoc techniczna dla użytkowników G DATA Software

Często Zadawane Pytania

Instalacja G DATA dla użytkowników domowych

G DATA AntiVirus / Internet Security / TotalSecurity

Instalacja i aktywacja z użyciem numeru rejestracyjnego

Instrukcja instalacji programu dla nowo zakupionych licencji

Instalacja i aktywacja z użyciem danych dostępu

Instrukcja instalacji programu dla zarejestrowanych licencji

Aktywacja programu

Instrukcja aktywacji, gdy program został wcześniej zainstalowany

G DATA VPN Windows

Instalacja z użyciem numeru rejestracyjnego / danych dostępu

Instrukcja instalacji programu krok po kroku

G DATA Mobile Security

Google Play

Instrukcja instalacji przez sklep Google Play

Instalator APK

Instrukcja instalacji z pliku instalacyjnego APK

G DATA VPN Android

Google Play

Instrukcja instalacji przez sklep Google Play

G DATA AntiVirus Mac

G DATA VPN Mac

G DATA Mobile Security iOS

Apple App Store

Instrukcja instalacji przez sklep App Store

G DATA VPN iOS

Apple App Store

Kliknij aby pobrać aplikację

Aby program G DATA mógł Cię chronić i pobierać aktualizacje zabezpieczające Cię przed wirusami, musi posiadać zapisane prawidłowe dane dostępu Twojej licencji.

Jeśli już korzystasz z programu G DATA, unikalne dane dostępu, czyli nazwa użytkownika i hasło, zostały Ci automatycznie przydzielone i wysłane w dniu, kiedy rejestrowałeś klucz rejestracyjny. Wtedy też dla ułatwienia wprowadziliśmy je automatycznie do pierwszej instalacji programu. Każda kolejna aktywacja wymaga już Twojego działania.

Gdzie są zapisywane dane?

Otwórz centrum zabezpieczeń programu i kliknij w napis Dane dostępu przy informacjach o licencji, albo otwórz ustawienia i przejdź do zakładki AntiVirus > Aktualizacje.

Nieprawidłowe dane dostępu do aktualizacji?

Sprawdź czy licencja na pobieranie aktualizacji jest jeszcze ważna. Informację znajdziesz w oknie głównym programu lub w panelu klienta Moja G DATA. Nie masz konta? Zarejestruj się! Ułatwi Ci to zarządzanie posiadanymi licencjami.

Upewnij się czy nazwa zainstalowanego programu jest taka sama jak na opakowaniu lub w potwierdzeniu zakupu. Jeśli się nie zgadza, ściągnij instalator z naszej strony pobierania i wymień program w komputerze na odpowiedni.

Czy Twój program G DATA jest zainstalowany w języku polskim? Jeśli nie, odinstaluj program i pobierz polską wersję programu z naszej strony pobierania.

Czy aby na pewno dokładnie wprowadzasz dane dostępu uzyskane podczas rejestracji? Zwróć uwagę na wielkość liter. Najczęściej powtarzające się pomyłki:

• mała litera l (lampa) zamiast dużej litery I (Iwona) albo cyfry 1 (jeden) – i odwrotnie,
• duża litera J (Jerzy) zamiast dużej litery I (Iwona) – i odwrotnie,
• duża litera O (Olga) zamiast cyfry 0 (zero) albo D (Danuta) – i odwrotnie,
• duża litera G (Grażyna) zamiast cyfry 6 (sześć) – i odwrotnie,
• duża litera Z (Zofia) zamiast cyfry 2 (dwa) – i odwrotnie,
• stosowanie spacji w nazwie użytkownika lub haśle np. Nowak Spzoo zamiast NowakSpzoo.
• „korygowanie” przydzielonej nazwy użytkownika, np. wprowadzanie Kowalski zamiast otrzymanej Kowalsk, albo Wójcik zamiast Wjcik,
• stosowanie polskich znaków diakrytycznych, np. Wiśniewski zamiast Wisniewski (albo Winiewski),
• stosowanie adresu email jako nazwy użytkownika,
• stosowanie klucza rejestracyjnego jako hasła

Jak odzyskać utracone dane dostępu?

W przypadku utraty danych dostępu, odwiedź stronę internetową umożliwiającą samodzielną zmianę hasła:
Zmiana hasła

Po pozytywnie przeprowadzonej zmianie otrzymasz wiadomość email zawierającą jako przypomnienie Twoją nazwę użytkownika.

Zwróć uwagę, że zmiana hasła skutkuje natychmiastową dezaktywacją każdej instalacji programu G DATA korzystającej z tej licencji. Pamiętaj, aby zapisać nowe hasło w programie, inaczej przestanie on pobierać aktualizacje, a ochrona zostanie wyłączona.

Czy mogę mieć więcej niż jedne dane dostępu?

Tak. W wyniku rejestracji każdego klucza produktu zawsze otrzymasz unikalne dane, a zakupionych kluczy możesz mieć wiele.

Czy mogę aktywować wiele programów jednymi danymi dostępu?

Tak. Jeśli posiadasz licencję wielostanowiskową, to jest właśnie Twoja droga do aktywacji pozostałych instalacji programów. Nawet jeśli masz licencję na ochronę jednego urządzenia, możesz użyć danych dostępu, jeśli chcesz przenieść używaną licencję do innego urządzenia lub przeinstalować program.

Czy mogę zalogować się w programie danymi do mojego konta w panelu Moja G DATA?

Obecnie nie ma jeszcze takiej możliwości. Poinformujemy Cię, jeśli to ulegnie zmianie.

Jeśli podczas aktualizacji oprogramowania G DATA do nowej wersji pojawi się problem i instalacja nie zostanie poprawnie ukończona, spróbuj usunąć pliki tymczasowe systemu operacyjnego i ponowić próbę aktualizacji.

Wykonaj kolejno opisane poniżej czynności.

1. Najpierw uruchom ponownie system Windows

2. Gdy komputer włączy się na nowo, naciśnij równocześnie klawisze Win + R na klawiaturze, aby otworzyć okno uruchamiania poleceń.

3. Wpisz %temp% i zatwierdź komendę klawiszem Enter. Otworzy się katalog zawierający pliki tymczasowe w profilu użytkownika.

4. Usuń zawartość wyświetlonego folderu. Pomiń pliki, których nie można usunąć.

5. Powtórz kroki 2-4, wydając tym razem w oknie poleceń z kroku 3 komendę %WINDIR%\Temp

6. Teraz przejdź do katalogu:

C:\Program Files (x86)\G DATA\[nazwa twojego programu]\AVK\

Usuń folder UpdatePGM wraz z całą zawartością.

Po wykonaniu powyższych działań powtórz aktualizację wersji programu G DATA. 

Nadal nie można zaktualizować programu?

Jeśli podana instrukcja nie okaże się skuteczna, odinstaluj program G DATA i zainstaluj go na nowo.

Dla ułatwienia wdrożenia lub przetestowania rozwiązania G DATA Business przygotowaliśmy krótki opis instalacji produktu. Przed przystąpieniem do instalacji upewnij się, że Twój sprzęt spełnia minimalne wymagania programu, a systemy są zaktualizowane.

W razie wystąpienia trudności lub pytań przed instalacją, w jej trakcie lub podczas testowania pomoże Ci nasza pomoc techniczna.


G DATA Management Server

Serwer zarządzający jest centralnym składnikiem oprogramowania, służącym do konfigurowania ustawień zabezpieczeń Twoich urządzeń, dystrybucji aktualizacji i raportowania incydentów bezpieczeństwa. Składa się z trzech elementów: usługi G DATA ManagementServer, graficznego panelu sterowania G DATA Administrator oraz bazy danych Microsoft SQL Server.

1. Pobierz paczkę instalacyjną lub samodzielny instalator składnika ManagementServer

2. Uruchom instalację i podążaj za wskazówkami kreatora. Wybierz instalację głównego serwera zarządzającego wraz z Microsoft SQL Server, albo wskaż opcję założenia bazy danych G DATA w serwerze Microsoft SQL , który już posiadasz.

3. Wprowadź klucz rejestracyjny produktu uprawniający do korzystania z aktualizacji sygnatur lub pozostaw rejestrację na później.

4. Uruchom program G DATA Administrator i zaloguj się poświadczeniami administratora systemu lub domeny Windows. Aplikacja jest gotowa do pracy.


G DATA SecurityClient / LightAgent / EndpointSecurity

Klient realizuje ochronę antywirusową, polityki bezpieczeństwa i zgłasza wszelkie zaistniałe incydenty do serwera, dlatego zainstaluj odpowiedni rodzaj klienta w każdym systemie, który chcesz zabezpieczyć.

  • SecurityClient – klient dla systemów Windows, Linux i Mac.
  • EnpointSecurity – klient dla systemów Android oraz iOS.
  • LightAgent – specjalna wersja klienta pozbawiona silnika skanującego, dla wirtualnych systemów Windows i Linux. Wymaga instalacji serwera skanowania (VRSS) w środowisku wirtualnym.

Klienta Windows, Linux, Mac możesz zainstalować bezpośrednio z pobranego instalatora lub przygotowanego za pomocą G DATA Administratora pakietu instalacyjnego, albo zdalnie z opcjonalnym wykorzystaniem ActiveDirectory.

Pobieranie i instalacja

Tutaj znajdziesz pliki do pobrania produktów, instrukcje i narzędzia

Darmowa wersja testowa

Moje licencje

Narzędzia

Instrukcje

Obsługa klienta

Prześlij podejrzany plik, adres URL lub aplikację

Moje płatności

Zarządzanie urządzeniami