Jeśli podczas aktualizacji oprogramowania G DATA do nowej wersji pojawi się problem i instalacja nie zostanie poprawnie ukończona, spróbuj usunąć pliki tymczasowe systemu operacyjnego i ponowić próbę aktualizacji.
Wykonaj kolejno opisane poniżej czynności.
1. Najpierw uruchom ponownie system Windows
2. Gdy komputer włączy się na nowo, naciśnij równocześnie klawisze Win + R na klawiaturze, aby otworzyć okno uruchamiania poleceń.
3. Wpisz %temp% i zatwierdź komendę klawiszem Enter. Otworzy się katalog zawierający pliki tymczasowe w profilu użytkownika.
4. Usuń zawartość wyświetlonego folderu. Pomiń pliki, których nie można usunąć.
5. Powtórz kroki 2-4, wydając tym razem w oknie poleceń z kroku 3 komendę %WINDIR%\Temp
6. Teraz przejdź do katalogu:
C:\Program Files (x86)\G DATA\[nazwa twojego programu]\AVK\
Usuń folder UpdatePGM wraz z całą zawartością.
Po wykonaniu powyższych działań powtórz aktualizację wersji programu G DATA.
Nadal nie można zaktualizować programu?
Jeśli podana instrukcja nie okaże się skuteczna, odinstaluj program G DATA i zainstaluj go na nowo.