Jako znak słowny i graficzny, logo jest centralnym wizualnym elementem wyglądu G DATA. Zawsze pojawia się w widocznym miejscu i zachowuje absolutną autonomię w każdym zastosowaniu, aby zapewnić wysokie uznanie na całym świecie.
Aby zapewnić znaczącą pozycję logo, należy zadbać o jak najmniejsze użycie więcej niż jednego logo w obszarze projektu (lub grafice). Dotyczy to m.in. mediów reklamowych i komunikacyjnych, reklam, stoisk podczas targów oraz konferencji. Podstawowa wersja logo, oparta na trójwymiarowej optyce, jest centralnym elementem wszystkich wariantów logo. Dobrze zdefiniowany, chroniony obszar (minimalna odległość) 1,5X wokół logo tworzy efekt uderzający, nadając mu wizualny urok, przestrzeń i siłę. Żaden inny element projektu nie może być umieszczony w tym obszarze.
Silne marki wykazują się doświadczeniem w zakresie przekazywania własnych akcentów. Im dokładniejsze i zauważalne, tym lepiej. Najbardziej niezapomniany pod tym względem są komunikaty, które podkreślają centralną koncepcję. Właśnie dlatego stworzyliśmy sekcję dodatków po prawej stronie logo. Tutaj przekazujemy ogólne wymagania, ustalamy nazwy oddziałów firmy lub komunikaty marketingowe. Logo i kompozycja dodatków są przeznaczone do użytku w reprezentatywnym lub promocyjnym kontekście. Obejmuje to wszystkie media skierowane do klientów (B2C lub B2B). Są to formaty reklamowe, takie jak reklamy displayowe, broszury, opakowania, banery internetowe, strona internetowa itp. Ten dodatek nie jest niezbędną częścią logo.
Różne wersje kolorystyczne do reprezentowania naszego logo
Poniższe poprawki są zabronione:
zmiana koloru
zadrukowywanie lub zasłanianie części logo
dodawanie efektów specjalnych
rotacje
używanie starych wersji
zmienianie proporcji
wykorzystywanie innych marek i logotypów do reprezentowania G DATA
Nasz font
Font „Source Sans Pro” to nasz korporacyjny font. Jest on swobodnie dostępny, nie wymaga licencjonowania ani żadnych opłat. Jeśli tworzysz materiały związane z marką G DATA, możesz użyć fontu naszej firmy.
„Source Sans Pro” z innych źródeł może być rozwiązaniem awaryjnym. Na przykład do szybkiej prezentacji, jeśli czcionka nie jest zainstalowana w systemie. Inne rozwiązania awaryjne to „Arial” lub dowolna inna współczesna czcionka Grotesque (Helvetica itp.).
Nasze kolory
Kolory wspierają rozpoznawanie marki. Użyj poniższych kolorów, gdy tworzysz materiały związane z G DATA.
Grafiki
Prawo do użycia: Możesz użyć tych zdjęć do publikacji redakcyjnych i prezentacji w kontekście G DATA. W takim przypadku należy podać odniesienie do źródła „G DATA Software” w bezpośrednim sąsiedztwie obrazu.
Prawo do przetwarzania: Obrazy nie mogą być zmieniane w treści. Adaptacje formatu są dozwolone tylko wtedy, gdy główny komunikat obrazu pozostaje niezmieniony.