FAQ

Pomoc techniczna dla użytkowników G DATA Software

48 wyników:
1. Jak zainstalować aplikację G DATA w wersji Business?  
W celu ułatwienia zastosowania lub przetestowania rozwiązania G DATA AntiVirus Business przygotowaliśmy krótki opis instalacji produktu.W razie wystąpienia problemów, lub wątpliwości prz...  
2. Do jakich programów G DATA mogę uzyskać pomoc techniczną?  
Lista aplikacji wspieranych technicznie przez G DATA Software.Programy antywirusowe dla domuG DATA AntiVirus,G DATA Internet Security,G DATA Total Security,G&nb...  
3. Problem z przetwarzaniem wiadomości MS Outlook  
Program MS Office Outlook chroniony przez program G DATA nie może wysyłać lub odbierać wiadomości.Jeśli program pocztowy MS Office Outlook ma problem z przetwarzaniem wiadomości, możesz spr&...  
4. Ponowna instalacja programu z usunięciem pozostałości  
Proszę odinstalować program poprzez Panel sterowania. Proszę pozwolić na usunięcie ustawień, protokołów i na ponowne uruchomienie komputera.Następnie proszę pobrać narzędzie czyszczące kom...  
5. Jak nagrać nośnik startowy G DATA?  
Jeśli nie masz oryginalnej płyty CD z programem G DATA, pobierz plik z obrazem płyty startowej z naszego serwera i nagraj go na płytę.Pobierz plik bootcd.iso z obrazem płyty startowej.Po zak...  
6. Konfiguracja ochrony przed ransomware - G DATA Security Client  
Silniki antywirusowe mogą reagować niewystarczająco szybko, na nowe wirusy, które szyfrują dane użytkownika dla okupu (ang. ransomware).Aby poprawić skuteczność ochrony, zalecamy aktywację modu...  
7. Jak sprawdzić poprawność komunikacji pomiędzy serwerem a klientem w wersji biznes?  
Poprawność połączenia możesz sprawdzić przy pomocy narzędzi Telnet lub PowerShell. Serwer domyślnie nasłuchuje połączenia klienta Windows na porcie TCP 7161, Linux i Mac TCP 443, a Android T...  
8. Reguły w zaporach sieciowych dla G DATA Business  
Komunikacja między składnikami programów G Data Business odbywa się przy użyciu stosu protokołów TCP/IP.Podczas instalacji składników dodawane są automatycznie reguły dla aplikacj...  
9. Optymalna konfiguracja stacji roboczych  
Aby zminimalizować obciążenie systemów działających np. na starszym lub słabszym sprzęcie, w ustawieniach Strażnika, np. dla całej grupy starszych komputerów można zminimalizować ustawie...  
10. Ręczna deinstalacja G DATA Security Client  
W przypadku problemów z odinstalowaniem aplikacji zdalnie można go odinstalować bezpośrednio ze stacji roboczej uruchamiając plik instalatora.Instalator domyślnie znajduje się lokalnie w katalo...  
11. Aktualizacja aplikacji G DATA Business do najnowszej wersji  
Użytkownicy z ważną licencją mają możliwość korzystania z najnowszej wersji produktów G DATA.Dla pewności sprawdź wymagania produktów z najnowszej linii G DATA Business:Kliknij, aby spra...  
12. Gdzie znajdę klucz rejestracyjny?  
W nowych pudełkach programu G DATA klucz rejestracyjny znajduje się na wewnętrznym pudełku. W celu odczytania klucza rejestracyjnego należy wysunąć pudełko z kartonu.  
13. Aktywacja licencji InternetSecurity dla Androida  
Zakupiony klucz programu InternetSecurity dla Androida możesz zarejestrować wypełniając formularz dostępny na stronie rejestracji. Podaj kolejno klucz rejestracyjny, imię, nazwisko oraz adres ema...  
14. Nieudana aktualizacja plików programu G DATA Security  
Jeśli podczas aktualizacji oprogramowania G DATA Security pojawi się problem i aktualizacja nie zostanie ukończona, spróbuj usunąć pliki tymczasowe systemu operacyjnego i ponowić pr&o...  
15. Problem z odbiorem/wysyłką poczty szyfrowanej  
Dostawcy usług poczty elektronicznej udostępniają możliwość korzystania z opcji szyfrowania wiadomości. Dzięki temu konta pocztowe i wiadomości użytkowników są o wiele bezpieczniejsze. Aplikacj...  
Wyniki wyszukiwania od 1 do 15 z 48