G DATA Support

Pomoc techniczna dla użytkowników G DATA Software

Instalacja G DATA dla użytkowników domowych

Instalacja G DATA dla użytkowników domowych Windows Android OS X iOS G DATA AntiVirus / Internet Security / TotalSecurity Instalacja i aktywacja z użyciem numeru rejestracyjnego Instrukcja instalacji programu dla nowo zakupionych licencji Instalacja i aktywacja z użyciem danych dostępu Instrukcja instalacji programu dla zarejestrowanych licencji Aktywacja programu Instrukcja aktywacji, gdy program został wcześniej zainstalowany G DATA VPN Windows Instalacja z użyciem numeru rejestracyjnego / danych dostępu Instrukcja instalacji programu krok po kroku G DATA Mobile Security Google Play Instrukcja instalacji przez sklep Google Play Instalator APK Instrukcja instalacji z pliku instalacyjnego APK G DATA VPN Android Google Play Instrukcja instalacji przez sklep Google Play G DATA AntiVirus Mac Instalacja

Czytaj więcej »
Dane dostępu do programu

Aby program G DATA mógł Cię chronić i pobierać aktualizacje zabezpieczające Cię przed wirusami, musi posiadać zapisane prawidłowe dane dostępu Twojej licencji. Jeśli już korzystasz z programu G DATA, unikalne dane dostępu, czyli nazwa użytkownika i hasło, zostały Ci automatycznie przydzielone i wysłane w dniu, kiedy rejestrowałeś klucz rejestracyjny. Wtedy też dla ułatwienia wprowadziliśmy je automatycznie do pierwszej instalacji programu. Każda kolejna aktywacja wymaga już Twojego działania. Gdzie są zapisywane dane? Otwórz centrum zabezpieczeń programu i kliknij w napis Dane dostępu przy informacjach o licencji, albo otwórz ustawienia i przejdź do zakładki AntiVirus > Aktualizacje. Nieprawidłowe dane dostępu do aktualizacji? Sprawdź czy licencja na pobieranie aktualizacji jest jeszcze ważna. Informację

Czytaj więcej »
Nieudana aktualizacja wersji programu

Jeśli podczas aktualizacji oprogramowania G DATA do nowej wersji pojawi się problem i instalacja nie zostanie poprawnie ukończona, spróbuj usunąć pliki tymczasowe systemu operacyjnego i ponowić próbę aktualizacji. Wykonaj kolejno opisane poniżej czynności. 1. Najpierw uruchom ponownie system Windows 2. Gdy komputer włączy się na nowo, naciśnij równocześnie klawisze Win + R na klawiaturze, aby otworzyć okno uruchamiania poleceń. 3. Wpisz %temp% i zatwierdź komendę klawiszem Enter. Otworzy się katalog zawierający pliki tymczasowe w profilu użytkownika. 4. Usuń zawartość wyświetlonego folderu. Pomiń pliki, których nie można usunąć. 5. Powtórz kroki 2-4, wydając tym razem w oknie poleceń z kroku 3 komendę %WINDIR%\Temp 6. Teraz przejdź do katalogu: Usuń folder UpdatePGM wraz z całą zawartością. Po wykonaniu powyższych działań powtórz aktualizację wersji

Czytaj więcej »
G DATA Business – szybki start

Dla ułatwienia wdrożenia lub przetestowania rozwiązania G DATA Business przygotowaliśmy krótki opis instalacji produktu. Przed przystąpieniem do instalacji upewnij się, że Twój sprzęt spełnia minimalne wymagania programu, a systemy są zaktualizowane. W razie wystąpienia trudności lub pytań przed instalacją, w jej trakcie lub podczas testowania pomoże Ci nasza pomoc techniczna. G DATA Management Server Serwer zarządzający jest centralnym składnikiem oprogramowania, służącym do konfigurowania ustawień zabezpieczeń Twoich urządzeń, dystrybucji aktualizacji i raportowania incydentów bezpieczeństwa. Składa się z trzech elementów: usługi G DATA ManagementServer, graficznego panelu sterowania G DATA Administrator oraz bazy danych Microsoft SQL Server. 1. Pobierz paczkę instalacyjną lub samodzielny instalator składnika ManagementServer 2. Uruchom instalację i podążaj za wskazówkami

Czytaj więcej »
Konto w Moja G DATA

Co daje konto w Moja G DATA? Panel Moja G DATA to miejsce, w którym możesz w wygodny sposób zarządzać swoimi licencjami i aktywacjami urządzeń, kontaktować się z pomocą techniczną, a także przedłużać okres licencjonowania na oprogramowanie. Jak utworzyć konto w Moja G DATA? Aby utworzyć konto w panelu Moja G DATA, wystarczy: Jak dodać licencję do panelu? W celu dodania licencji do konta z Panelu Moja G DATA, należy: Jak dokonać przedłużenia ważności licencji? Licencję można przedłużyć na 3 sposoby: Jak zarządzać urządzeniami korzystającymi z licencji? Dokładne instrukcje znajdziesz w osobnym artykule. Kliknij poniższy link.

Czytaj więcej »
Zarządzanie urządzeniami w Moja G Data

Po dodaniu licencji do konta Moja G Data zyskujesz dostęp do funkcji zarządzania urządzeniami. Jak otworzyć panel zarządzania urządzeniami? Jeśli potrzebujesz dezaktywować licencję, przesuń odpowiedni suwak na wyłączoną pozycję. Od tej chwili program nie będzie mógł wykonywać aktualizacji sygnatur wirusów oraz wszystkie jego moduły ochronne zostaną wyłączone. Gdy aktywujesz kolejną instalację programu, nowe urządzenie automatycznie pojawi się na liście. Pytania i odpowiedzi Przy urządzeniu widzę komunikat „Uruchom oprogramowanie, aby aktywować urządzenie”. Co dokładnie mam wykonać? Program uzyska aktywację automatycznie, gdy urządzenie będzie uruchomione i będzie miało dostęp do Internetu. Możesz wymusić też aktywację manualnie poprzez uruchomienie aktualizacji sygnatur wirusów w programie. W tym celu naciśnij symbol aktualizacji  przy prawej krawędzi okna programu. Urządzenie

Czytaj więcej »
Ponowna instalacja programu

Instrukcje jak usunąć program G DATA z systemu Windows wraz z możliwymi pozostałościami i zainstalować go ponownie. Wykonaj poniższe kroki aby odświeżyć instalację programu G DATA. Dezinstalacja (opcjonalnie) Usuwanie pozostałości Instalacja Zainstaluj program na nowo korzystając z najnowszego instalatora pobranego z naszej strony pobierania i aktywuj za pomocą danych dostępu.

Czytaj więcej »
Wsparcie przestarzałych systemów

Zagrożenie cyberatakami stale rośnie. Aby zawsze cieszyć się najlepszą możliwą ochroną, Twoja ochrona antywirusowa powinna być zawsze aktualna. Jeśli korzystasz z przestarzałej wersji naszych rozwiązań G DATA Business, zdecydowanie zalecamy aktualizację oprogramowania. W systemach Microsoft Windows, dla których producent zakończył wsparcie techniczne istnieje możliwość korzystania z ochrony antywirusowej G DATA w ograniczonej funkcjonalności. Kompatybilność wersji W przypadku wybranych systemów, rozwój wersji klienta został zakończony. Klient nie zostanie uaktualniony do nowszego wydania niż ostatnie kompatybilne: System Ostatnia kompatybilna wersja G DATA SecurityClient Windows XP: 14.1.1.54 Windows Vista: 14.2.1.6 Windows 7 15.7.0.666 Windows 8.0: 14.2.1.6 Windows Server 2003: 14.1.1.54 Windows Server 2008: 15.0.0.53 Aktualizacje sygnatur W związku ze zmianami wprowadzonymi w skanerze B, nie jest on

Czytaj więcej »
Rozwiązywanie problemów komunikacji z serwerem

Aby sprawdzić, czy klient łączy się z Twoim serwerem zarządzającym otwórz G DATA Administratora i przejdź do zakładki Stacje robocze > Powiadomienia. Zwróć uwagę na przedstawiane dane klienta w kolumnach Status zabezpieczeń i Ostatnia synchronizacja. Status powie Ci wprost, gdy klient od dłuższego czasu nie nawiąże kontaktu z serwerem – pojawi się informacja Brak połączenia z serwerem, albo Problem z komunikacją, natomiast w drugiej kolumnie znajdziesz dokładną datę i godzinę ostatniego kontaktu. Klient jest zawsze stroną rozpoczynającą komunikację z serwerem. Za jej realizację odpowiada usługa klienta „G DATA SecurityClient”, która od chwili uruchomienia systemu łączy się cyklicznie z serwerem domyślnie co 5 minut. Jeśli klient nie zgłosi się do serwera w ciągu 40

Czytaj więcej »