FAQ

Pomoc techniczna dla użytkowników G DATA Software

51 wyników:
1. Jak zainstalować aplikację G DATA w wersji Business?  
W celu ułatwienia zastosowania lub przetestowania rozwiązania G DATA AntiVirus Business przygotowaliśmy krótki opis instalacji produktu.W razie wystąpienia problemów, lub wątpliwości prz...  
2. Problem z odbiorem/wysyłką poczty szyfrowanej  
Dostawcy usług poczty elektronicznej udostępniają możliwość korzystania z opcji szyfrowania wiadomości. Dzięki temu konta pocztowe i wiadomości użytkowników są o wiele bezpieczniejsze. Aplikacj...  
3. Błąd po instalacji/aktualizacji programu w Windows 7  
Problem: W trakcie instalacji programu G DATA pojawia się komunikat błędu: Po instalacji (lub aktualizacji z wcześniejszej wersji) i ponownym uruchomieniu komputera widoczny jest następujący stan C...  
4. Ponowna instalacja programu z usunięciem pozostałości  
1. Odinstaluj program G DATA poprzez Panel sterowania systemu Windows. 2. Zezwól na usunięcie ustawień, protokołów i na ponowne uruchomienie komputera.3. Pobierz narzędzie czyszcząc...  
5. G DATA Business - skonfiguruj serwer dla zdalnych pracowników  
Składnik kliencki G DATA w systemach końcowych może otrzymywać najnowsze aktualizacje sygnatur, nawet bez bezpośredniego połączenia z Twoim serwerem zarządzającym (o ile ta funkcja zostanie uprzednio...  
6. Konfiguracja ochrony przed ransomware - G DATA Security Client  
Klasyczne silniki antywirusowe mogą reagować niewystarczająco szybko na pojawiające się zagrożenia, np. wirusy które szyfrują dane użytkownika dla okupu (ang. ransomware). W wersjach G DAT...  
7. Jak sprawdzić poprawność komunikacji pomiędzy serwerem a klientem w wersji biznes?  
Poprawność połączenia możesz sprawdzić przy pomocy narzędzi Telnet lub PowerShell. Serwer domyślnie nasłuchuje połączenia klienta Windows na porcie TCP 7161, Linux i Mac TCP 443, a Android T...  
8. Reguły w zaporach sieciowych dla G DATA Business  
Komunikacja między składnikami programów G Data Business odbywa się przy użyciu stosu protokołów TCP/IP.Podczas instalacji składników dodawane są automatycznie reguły dla aplikacj...  
9. Optymalna konfiguracja stacji roboczych  
Aby zminimalizować obciążenie systemów działających np. na starszym lub słabszym sprzęcie, w ustawieniach Strażnika można zminimalizować ustawienia ochrony w trybie rzeczywistym. Po zaznac...  
10. Jak odinstalować G DATA SecurityClient z systemu Windows  
Klienta G DATA można odinstalować na kilka sposobów: 1. Zdalnie, poprzez G DATA Administratora:2. Lokalnie, poprzez użycie instalatora programu:    a) z lokalizacji:C:\...  
11. Aktualizacja aplikacji G DATA Business do najnowszej wersji  
Użytkownicy z ważną licencją mają możliwość korzystania z najnowszej wersji produktów G DATA.Dla pewności sprawdź wymagania produktów z najnowszej linii G DATA Business:Kliknij, aby spra...  
12. Gdzie znajdę klucz rejestracyjny?  
W nowych pudełkach programu G DATA klucz rejestracyjny znajduje się na wewnętrznym pudełku. W celu odczytania klucza rejestracyjnego należy wysunąć pudełko z kartonu.Klucz rejestracyjny skła...  
13. Aktywacja licencji MobileSecurity dla Androida  
Zakupiony klucz programu MobileSecurity dla Androida możesz zarejestrować wypełniając formularz dostępny na stronie rejestracji. Podaj kolejno klucz rejestracyjny, imię, nazwisko oraz adres email...  
14. Nieudana aktualizacja plików programu G DATA  
Jeśli podczas aktualizacji oprogramowania G DATA Security pojawi się problem i aktualizacja nie zostanie ukończona, spróbuj usunąć pliki tymczasowe systemu operacyjnego i ponowić próbę a...  
15. Do jakich programów G DATA mogę uzyskać pomoc techniczną?  
Programy antywirusowe dla domu:G DATA AntiVirus,G DATA Internet Security,G DATA Total Security,G DATA Internet Security for Android,G DATA AntiVirus f...  
Wyniki wyszukiwania od 1 do 15 z 51