G DATA Business - dodawanie konta email do serwera zarządzającego

Kod błędu: Ostatnia modyfikacja: 2021-10-23 14:54:59
System operacyjny:  Windows Produkty: icon-feature-antivirus G DATA ANTIVIRUS icon-internet-security G DATA INTERNET SECURITY icon-total-protection G DATA TOTAL SECURITY icon-platform-mixed G DATA LICENCJA FIRMA  G DATA INTERNET SECURITY 2+2 20 M-CY icon-product-vpn G DATA VPN

Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości odnośnie incydentów zabezpieczeń na Twoich systemach, wysyłać próbki do analizy laboratoryjnej lub linki instalacyjne klienta Android z serwera, albo korzystać z funkcji RaportManager, dodaj konto e-mail do konfiguracji serwera zarządzającego.

 

Uwaga: Serwer zarządzający pozwala na komunikację z serwerami poczty SMTP bez szyfrowania (np. port 25) lub z szyfrowaniem poprzez startTLS (domyślnie port 587). Szyfrowanie w trybie implicit SSL / TLS nie jest obsługiwane (port 465). Jako dobrą praktykę zalecamy użyć dedykowaną skrzynkę e-mail do wysyłania wiadomości z serwera.

1. Uruchom G DATA Administratora i przejdź do zakładki ManagementServer
2. Przejdź do sekcji Ogólne ustawienia > e-mail

3. Naciśnij na symbol ustawień

4. Wprowadź adres e-mail do wysyłania powiadomień, adres serwera smtp oraz jego port nasłuchu (587 lub 25).

5. Wejdź w zakładkę Uwierzytelnianie SMTP. Wybierz odpowiednią metodę dla twojego serwera SMTP
6. Możesz teraz dodać grupę odbiorców dla raportów RaportManagera lub powiadomień dotyczących bezpieczeństwa.

7. Zaznacz utworzoną grupę. Będzie ona otrzymywać raporty dotyczące bezpieczeństwa stacji. Możesz wywołać alarm testowy do sprawdzenia poprawności konfiguracji.


Twoja ocena

Czy ten artykuł był pomocny?

Dziękujemy!