Instytucje testujące: Pierwsza w historii ocena „TOP PRODUCT” dla B2B, pozytywne zakończenie pierwszego półrocza

Na początku roku pomyślnie przeszliśmy pierwsze w tym sezonie testy, przeprowadzone przez AV Comparatives, jako jeden z sześciu producentów uzyskaliśmy najwyższą możliwą ocenę „ADVANCED+” w kategorii „Malware Protection”. Żaden zwycięzca nie został oficjalnie wyróżniony, ale wśród tych sześciu producentów mieliśmy najlepsze wyniki. W testach przeprowadzonych przez AV-Test, po raz pierwszy w historii G DATA zdobyliśmy tytuł „TOP PRODUCT” w obszarze B2C.

W kolejnych seriach testów przeprowadzonych przez AV-Test (marzec / kwiecień) niestety nie byliśmy w stanie potwierdzić dobrego wyniku i wróciliśmy do oceny „Certified” z mieszanymi wartościami. W ostatnim teście (maj / czerwiec), który ukazał się w poniedziałek, ponownie uzyskujemy ocenę „TOP PRODUCT”. Ocena odnosi się zarówno do obszaru B2C, jak i po raz pierwszy w historii G DATA – do obszaru B2B.

Dodatkowo w lipcu otrzymaliśmy od AV-Comparatives certyfikat „Approved Business Security” w obszarze B2B. Ponadto AV Comparatives przeprowadził test wydajności produktów z linii desktop, w którym uzyskaliśmy wynik poniżej średniej i osiągnęliśmy tylko standardowe odznaczenie. Było to jednak zgodne z oczekiwaniami, ponieważ nie przeprowadzono jeszcze optymalizacji w tym kierunku. W pierwszym teście dynamicznym „Real-World Protection Test” z wykorzystaniem rzeczywistych próbek złośliwego kodu, uzyskaliśmy drugą najwyższą ocenę „ADVANCED” z zaledwie jednym lub dwoma pominiętymi wykryciami, które oddaliły nas od nagrody „ADVANCED+”.

Podsumowując pierwsze półrocze, można stwierdzić, że mieliśmy pozytywne rezultaty, których nie było od lat: w testach prowadzonych przez AV-Comparatives od lat nie uczestniczyliśmy z powodu nie zakwalifikowania się do nich, teraz zdobyliśmy absolutnie najlepsze wyniki już w pierwszym przeprowadzonym teście, a także osiągnęliśmy akceptowalne wyniki w innych testach. W testach przeprowadzonych przez AV-Test dwukrotnie zdobyliśmy certyfikat„TOP PRODUCT” dla B2C i po raz pierwszy w historii dla B2B.

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim zaangażowanym!

Z pewnością w przyszłości, ze względu na dostępną kadrę pracowniczą, która poza testami istotnych komponentów, jest również wykorzystywana do obsługi i utrzymania istniejących produktów i przyszłych projektów w ramach strategii korporacyjnej, wyniki będą z pewnością w przyszłości nadal zadowalające. Wiele z najważniejszych inicjatyw zostało jednak zakończonych pod koniec półrocza, a nad niektórymi nadal trwają prace. W tym względzie oczekujemy kontynuacji pozytywnej tendencji.

Michał Łabęcki | P.o. Kierownika marketingu

Michał Łabęcki
P.o. kierownika marketingu
E-mail: [email protected]

Przeczytaj również ...