2 tygodnie, 7 miast, 4 prelegentów, ogromna ilość wiedzy na temat bezpieczeństwa dla wszystkich dotychczasowych jak i potencjalnych partnerów

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom integratorów, resellerów oraz wszystkich tych którzy w swoim portfolio posiadają ofertę rozwiązań ds. bezpieczeństwa IT, G Data przygotowała cykl paneli edukacyjnych – Akademia G Data.

Swój roadshow eksperci niemieckiego producenta rozpoczną już 9 września w Poznaniu, by następnie udać się do Wrocławia, Katowic, Krakowa, Bydgoszczy i Warszawy. Akademia zakończy swoje tournée 19 września nad Bałtykiem. Wszyscy chętni będą mogli zapoznać się z rozwiązaniami antywirusowymi G Data oraz warunkami Programu Partnerskiego po raz ostatni w Gdańsku, wystarczy wejść na stronę www.akademia.gdata.pl i w zakładce „Rejestracja” zgłosić chęć udziału w Akademii.

Specjaliści G Data przedstawią korzyści wynikające ze współpracy na różnych poziomach partnerstwa oraz zalety oprogramowania G Data – Security Made in Germany. Na wrześniowym roadshow wszyscy zainteresowani będą mogli przedpremierowo zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami z nadchodzącej biznesowej wersji 12, która będzie miała swoją premierę już tej jesieni.

  • G Data EndpointProtection Business. Jak skutecznie zabezpieczyć firmowe dane.
  • G Data PatchManager. Od potrzeby do narzędzia.
  • G Data a ochrona urządzeń mobilnych (BYOD).

Całość odbędzie się w gościnnych hotelowych wnętrzach gdzie uczestnicy będą mogli korzystać z wiedzy czwórki prelegentów z ramienia G Data Software.

Więcej informacji oraz zapisy na www.akademia.gdata.pl

Piotr Klockiewicz
Dyrektor handlowy G Data Software Polska

Jak G Data zaspokaja potrzeby współpracujących z nią resellerów?

Naszym partnerom zależy przede wszystkim na zysku i jest to wartość, którą staramy się im dostarczyć! Wspomagamy naszych kontrahentów w całym procesie biznesowym: przetrząsujemy rynek, podsyłamy leady, organizujemy prezentacje u klientów końcowych, wspomagamy wdrożenia i obsługę posprzedażową. Oczywiście G Data wdraża programy motywacyjne dla pracowników którzy bezpośrednio generują przychody naszych partnerów jak i nasze. Profity w postaci kart prepaid, bonów zakupowych, nagród rzeczowych czy wyjazdów dla najlepszych zespołów pozwalają na osiągnięcie zamierzonych celów. Przy programach motywacyjnych staramy się kłaść nacisk na maksymalnie proste regulaminy i zasady rozliczeń.

Jakie działania przeprowadza G Data by wraz ze swoimi Partnerami osiągnąć zamierzony cel?

Z pewnością musimy koncentrować się na strategii długofalowej w kontaktach z naszymi partnerami oraz uwzględniać ich rzeczywiste potrzeby, które często różnią się od tego co zakładaliśmy. Do tego niezbędna jest skuteczna komunikacja z resellerami poprzez kontakt bezpośredni, chociażby poprzez wyjście do Partnerów i spotkanie się z nimi na Akademii G Data w siedmiu różnych miastach Polski. Aby utrzymać lojalność oraz zwiększać dynamikę przychodów niezbędne są z naszej strony działania motywacyjne zarówno w krótkich okresach czasu, ale także w kwartale, półroczu jak i co roku. Ostatnie i najważniejsze to ciągłe dbanie o kompetencje naszych partnerów. W G Data staramy się by nasi resellerzy zawsze służyli radą i niezbędną wiedzą na temat naszych produktów swoim klientom. Udaje się nam to osiągnąć poprzez system szkoleń roadshow, webinariów oraz ciągłą komunikacje newsletterową z naszymi dystrybutorami. Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą jak i z naszymi pracownikami na Akademii G Data!

Michał Łabęcki | P.o. Kierownika marketingu

Michał Łabęcki
P.o. kierownika marketingu
E-mail: [email protected]

Przeczytaj również ...