FAQ

Pomoc techniczna dla użytkowników G DATA Software

49 wyników:
1. Uaktualnienie aplikacji G DATA Security do najnowszej wersji  
Wszystkie aplikacje G DATA dla domu, począwszy od wersji 2011 mają obecnie możliwość uaktualnienia do programów z najnowszej linii.Aby uruchomić program G DATA, kliknij dwuk...  
2. Reguły w zaporach sieciowych dla G DATA Business  
Komunikacja między składnikami programów G Data Business odbywa się przy użyciu stosu protokołów TCP/IP.Podczas instalacji składników dodawane są automatycznie reguły dla aplikacj...  
3. Ręczna deinstalacja G DATA Security Client  
W przypadku problemów z odinstalowaniem aplikacji zdalnie można go odinstalować bezpośrednio ze stacji roboczej uruchamiając plik instalatora.Instalator domyślnie znajduje się lokalnie w katalo...  
4. Problem z przetwarzaniem wiadomości MS Outlook  
Program MS Office Outlook chroniony przez program G DATA nie może wysyłać lub odbierać wiadomości.Jeśli program pocztowy MS Office Outlook ma problem z przetwarzaniem wiadomości, możesz spr&...  
5. Problem z odbiorem/wysyłką poczty szyfrowanej  
Dostawcy usług poczty elektronicznej udostępniają możliwość korzystania z opcji szyfrowania wiadomości. Dzięki temu konta pocztowe i wiadomości użytkowników są o wiele bezpieczniejsze. Aplikacj...  
6. Ponowna instalacja programu z usunięciem pozostałości  
Proszę odinstalować program poprzez Panel sterowania. Proszę pozwolić na usunięcie ustawień, protokołów i na ponowne uruchomienie komputera.Następnie proszę pobrać narzędzie czyszczące kom...  
7. Optymalna konfiguracja stacji roboczych  
Aby zminimalizować obciążenie systemów działających np. na starszym lub słabszym sprzęcie, w ustawieniach Strażnika, np. dla całej grupy starszych komputerów można zminimalizować ustawie...  
8. Optymalna konfiguracja aplikacji G DATA Security  
Domyślnie program instaluje się z ustawieniami maksymalnymi. Wprowadzenie zmian opisanych poniżej doprowadzi do uzyskania optymalnej konfiguracji, zapewniającej skuteczną ochronę i optymalną wydajność...  
9. Nieudana aktualizacja plików programu G DATA Security  
Jeśli podczas aktualizacji oprogramowania G DATA Security pojawi się problem i aktualizacja nie zostanie ukończona, spróbuj usunąć pliki tymczasowe systemu operacyjnego i ponowić pr&o...  
10. Nieprawidłowe dane dostępu  
Sprawdź czy abonament na aktualizacje jest jeszcze ważny. Informację znajdziesz w oknie głównym programu po prawej stronie, lub na otrzymanym od nas potwierdzeniu rejestracji programu.Sprawdź c...  
11. Nie mogę zalogować się do G DATA Administratora, co mam zrobić?  
Możliwych jest kilka przyczyn, które mogą uniemożliwić Ci zalogowanie się do G DATA Administratora: Przyczyna 1: Dane uwierzytelniające użytkownika są nieprawidłoweUpewnij się, czy wprowad...  
12. Konto w Moja G DATA  
1. Co daje konto w Moja G DATA?Panel Moja G DATA to miejsce, w którym możesz w wygodny sposób zarządzać swoimi licencjami, kontaktować się z pomocą techniczną, a także przedłużać okres l...  
13. Konfiguracja ochrony przed ransomware - G DATA Security Client  
Klasyczne silniki antywirusowe mogą reagować niewystarczająco szybko na pojawiające się zagrożenia, np. wirusy które szyfrują dane użytkownika dla okupu (ang. ransomware). W wersjach G DAT...  
14. Jak zdalnie przełączyć klienta w domenie do innego serwera?  
1. W systemie Windows Server otwórz zarządzanie zasadami grupy 2. Kliknij prawym klawiszem na domenie i wybierz:Utwórz obiekt zasad grupy w tej domenie i umieść tu link… ...  
15. Jak zainstalować wirtualny serwer skanowania (VRSS - Virtual Remote Scan Server)?  
Wirtualny serwer skanowania udostępniany jest w formie obrazu dysku twardego do zaimportowania w środowisku Microsoft Hyper-V, VMware ESXi/Workstation. Obraz systemu serwera VRSS możesz pobrać z...  
Wyniki wyszukiwania od 1 do 15 z 49