G DATA Business - zmiana adresu serwera w systemie klienta (lokalna)

Kod błędu: Ostatnia modyfikacja: 2022-08-30 12:18:32
System operacyjny:  Windows Produkty: icon-feature-antivirus G DATA ANTIVIRUS icon-internet-security G DATA INTERNET SECURITY icon-total-protection G DATA TOTAL SECURITY icon-platform-mixed G DATA LICENCJA FIRMA  G DATA INTERNET SECURITY 2+2 20 M-CY icon-product-vpn G DATA VPN

Ten artykuł pomoże Ci zmienić adres serwera w zainstalowanym kliencie G Data.

Klient G Data kontaktuje się z serwerem głównym lub zapasowym, wskazanymi lokalnie w rejestrze systemu Windows. 


Aby zmienić adres serwera lub skorygować błędnie wskazany, należy zmienić wartość Server (serwer główny) lub SecondaryServer* (serwer zapasowy lub alternatywny adres serwera głównego, np. adres publiczny).

1. Naciśnij na klawiaturze kombinację klawiszy Logo Windows + R

W oknie Uruchamianie wpisz regedit, zatwierdź enterem.

2. Przejdź do klucza rejestru:

Systemy x64: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\G DATA\AVKClient

Systemy x32: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\G DATA\AVKClient

3. Znajdź odpowiednią wartość i wybierz opcję Modyfikuj… z menu kontekstowego.

Możesz wprowadzić nazwę komputera (NetBios), adres IP lub pełną kwalifikowaną nazwę domenową (FQDN).

(Opcjonalnie) Aby zmiany natychmiast weszły w życie, uruchom ponownie usługę G DATA Security Client lub G DATA Light Agent, alternatywnie system Windows.

1. Aby uruchomić ponownie usługę:

Naciśnij na klawiaturze kombinację klawiszy Logo Windows + R

W oknie Uruchamianie wpisz services.msc, zatwierdź enterem.

2. W oknie usług znajdź wpis G DATA Security Client lub G DATA Light Agent. Naciśnij prawym przyciskiem myszy i wybierz Uruchom ponownie. Klient połączy się z nowo wskazanym serwerem, gdzie będzie oczekiwał na autoryzację.

 

 

*Rekord zostanie nadpisany przez serwer zarządzający po synchronizacji z klientem. Aby uniknąć niespodziewanej utraty łączności, upewnij się wcześniej czy prawidłowy adres figuruje w bazie danych serwera. Po manualnym wprowadzeniu wartości należy dodatkowo usunąć pliki conf.data i conf.data.old z katalogu C:\ProgramData\G Data\AntiVirusKit Client i uruchomić ponownie usługę G DATA Security Client / Light Agent

Twoja ocena

Czy ten artykuł był pomocny?

Dziękujemy!