G DATA Business - klient nie aktualizuje sygnatur skanera B
Kod błędu: | Ostatnia modyfikacja: | 2024-01-30 12:17:08 | |
System operacyjny: | Windows | Produkty: | icon-feature-antivirus G DATA ANTIVIRUS icon-internet-security G DATA INTERNET SECURITY icon-total-protection G DATA TOTAL SECURITY icon-platform-mixed G DATA LICENCJA FIRMA G DATA INTERNET SECURITY 2+2 20 M-CY icon-product-vpn G DATA VPN |
Problem Klient nie posiada sygnatur skanera B lub są one przestarzałe. Skaner A jest aktualny. |
|
Przyczyna | Rozwiązanie |
|
Uaktualnij klienta do nowszej wersji korzystając z pakietu instalacyjnego wygenerowanego z poziomu serwera: Organizacja > Zarządzanie pakietami instalacyjnymi lub pobierz najnowszy instalator ze strony pobierania. |
|
Uzupełnij system Windows o wymagane poprawki i certyfikaty |
|
Utwórz folder o nazwie „G Data” w katalogu: Systemy x64: C:\Program Files (x86)\Common Files\G Data\AVKScanP i uruchom ponownie system Windows. Klient w trakcie kolejnej aktualizacji baz sygnatur doinstaluje brakujący skaner. |